Sunday, August 23, 2009

Nana selamat melahirkan cahaya mata


Assalamualaikum

Berita gembira dari pasangan Nana dan suami, "Alhamdulillah..sumenye telah slamt..Terima kasih kpd kengkawan yg mendoakn diriku ini (",) My putera, MUHAMMAD FARID WAIZ B. MUHAMMAD RIDZUAN was born at PPUM, 8.45am,090809 (Sunday), 18 Syaaban 1430H"
as quoted from her friendster status.

IGK mengucapkan sebesar2 tahniah untuk nana dan suami kerana telah dikurniakan dgn putera yg ensem dan kachak :) juga secara rasmi merupakan bayi lelaki sulung batch KISAS SPM 05 yang akan menjadi bual bicara kita semua, hehe.

Anak merupakan anugerah ilahi yang dikurniakan kpd pasangan2 yang telah menyambut seruan utk kawen dan antara yg terawal spt Nana ni dan ia amatlah mengujakan penulis kerana masa perkahwinan Nana smpt tgk dia n suami bukan main melaram lg, tp msa dia pregnant cuma dpt tgk CT Scan je, alih2 dpt tau dh dpt baby! Alhamdulillah! huhu excited seyh~

IGK belum sempat temuramah lg pasangan bahagia ni, tp kelak IGK akan usahakan temuramah juga, utk kita belajar, berkongsi ilmu dan cerita dari Nana.

Disini IGK mengucapkan lagi tahniah kpd Nana n famili, serta kpd baby ensem Farid Waiz, enta dapat byk uncles n unties yep, kalo ada pape kontek je kami, haha.

Wassalam.

6 pendapat geng:

NAJIHAH NASAR said...

wah..alhamdulillah. Tahniah buat nana dan suami =)

penconteng.crayOn said...

Burika laka fil Mauhub wa syakartal Wahib wa Ruziqta birrahu.
(Diberi keberkatan bagimu pada si anak, dan berterima kasih pada Yang Memberi)

mabruk nana!!yok kumpul ramai2 ziarah nana n baby nak x.jomla.hee ;)

subhan akbar said...

huhu :)

ziarah2!

panjanG said...

tahniah weh=)

Unknown said...

lol. aku dkat um lol. wad aper?
dah discharge ker?

n a d y a said...

tahniah! :)