Wednesday, February 23, 2011

Classmate become Soulmate? InsyaAllah :)

Salam semua geng! :D

Post kali ni nak share satu berita gembira yang dah lama sangat terperap dalam to-do-entry-list admin IGK ni. And, post ni terpaksa potong que posts yg lain. Almaklumlah, ni post Majlis Pertunangan. Takut admin tak sempat nak publish post ni, mereka dah nikah pula. Rugi lah kan? Hehe.



Perkenalkan, ini Safwan Ismail. Beliau berasal dari Kuantan,Pahang dan kini melanjutkan pelajaran di Purdue University, Indiana, US dalam jurusan Network Engineering.



Ini pula Nadiah Abu. Tunang Safwan ni menetap di Ayer Keroh, Melaka. Beliau kini dalam jurusan Biotechnology di Penn State University, Pennsylvania, US.

Siapa sangka, mereka yang merupakan rakan sekelas dari kelas 404 dan 504 bukan sahaja melanjutkan pelajaran di negara yang sama, malah telah ditunangkan pada 7 Ogos 2010 lalu dalam sebuah majlis yang serba sederhana. Rancangan pertunangan mereka yang pada awalnya dibatalkan, akhirnya menjadi realiti beberapa minggu sebelum mereka kembali ke US semasa cuti musim panas baru-baru ini.

Rombongan keluarga Safwan dari Kuantan sampai di rumah Nadiah sekitar selepas Zohor. Selepas acara menyarungkan cincin oleh ibu Safwan, majlis diteruskan dengan jamuan makan tengah hari kepada tetamu. 5 dulang berbalas 7 dari pihak perempuan yang kebanyakannya terdiri daripada makanan.


Semoga hubungan mereka dilimpahi rahmat serta diberkati Allah. Kami menanti kad jemputan walimatulurus seterusnya dari kalian.



Admin tahu, mesti geng-geng semua nak tahu lebih lanjut pasal mereka ni termasuk macam mana mereka boleh rapat dan sebagainya. Tapi, jawapan semua tu akan terjawab dalam sessi interview selepas mereka bernikah nanti ya! Hehe. So, geng semua ada yang nak mengikut jejak langkah mereka dengan memilih classmate sebagai soulmate? Jangan lupa bagitahu admin IGK tauu :D

2 pendapat geng:

MuNie said...

haha sedang mempromosikan classmate mnjadi soulmatekah? entry yg berupa mcm promosi. :P

insyaAllah.. :)

inigengkita said...

eh ye ke? x perasan pula admin. hehe. jangan salah fhm tauu ;)